keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Jag är Maija

Toi olikin se eka ja ainut kerta kun käytän tommosia nörttilaseja :D
Aattelin tehä tämmösen postauksen missä kertoisin vähän itestäni, koska te kaikkihan ette tunne mua silleen! Ainakaan vielä :) Niin, ja kiitos vielä kun ootte ruvenneet lukeen tätä mun blogia, ja kiitos positiivisesta palautteesta! I appreciate it <3 En nyt tiiä onko tää niin kiinnostavaa, mut oon niin tykästyny tähän bloggaamiseen, et on iha pakko laittaa tänne koko ajan jotain.



 NIMI: Ada Maija Juulia (joo, en oikeen itekkään tiedä miks mua kutsutaan sit Maijaks, jos Ada kerta on mun eka nimi? mut Maija se kumminkin on!)
LEMPINIMI: I never got one :(
PERHE: Äiti, iskä, kaksossisko Anna ja kaksi marsua.
HARRASTUKSET: Street ja hiphop-dance ja salilla käyminen.
LEMPIRUOKA: Oon kamala nirso, mutta varmaan ranskikset, hamppari, tortilla, lihapullat... Joku tommonen perus.
LEMPIHERKKU: Suklaa, nyt ja aina <3 Ja tokana tulee laku.
LEMPIARTISTI: Lady GaGa, hyvää musiikkia, mut muutenki semmonen oikea artisti!
LEMPILEFFA: Potterit, Black Swan, Forrest Gump... näitä riittää!
LEMPIKIRJA: Potterit ja Twilightit :D
LEMPIVAATEKAPPALE: Korkeevyötäröiset sortsit ja semmoset ihanat ohuet silkkiröyhelötopit <3
LEMPIKOULUAINE: Kielet ja psyka
LEMPIBIISI (TÄLLÄ HETKELLÄ): Milow - You and Me, David Guetta ft. Flo Rida & Nicki Minaj - Where Dem Girls At, Alexandra Burke - All Night Long ja Jukka Poika - Silkkii
LEMPITV-SARJAT: Frendit, Täykkärit, Frasier
LEMPIVAATEKAUPAT: H&M ja ulkomailta Forever21, en vaan tiedä millon pääsen sinne taas :D
(PARAS) VIIMEISIN HANKINTA: Juicy Couturen huppari ja collegesortsit H&M joita oon kauan halunnut!
SAIN IDEAN LÄHTEÄ VAIHTOON: Ysiluokalla it crossed my mind, mutta lopullinen idea tuli kesällä 2010.

Kavereita ♥ Harmi ettei oo kuvaa missä ois kaikki mun ihanat ystävät, se ois kätsy mukana Ruotsissa!

MITÄ TYKKÄÄN TEHDÄ VAPAA-AJALLA: Olla kavereitten kanssa, käydä tuttujen pitämissä bileissä, käydä salilla ja tietty tanssimassa ja joskus ihan olla kotona. Tykkään myös mun lastenhoitotyöstä yhessä tietyssä perheessä, mitä teen säännöllisesti. On ihanaa olla semmoste pikkusten kanssa (pojat 2½ ja 6kk)
INHOAN: Omahyväisiä, itsekkäitä ja itsekeskeisiä ja etenkin YLIMIELISIÄ ihmisiä. Sellaset osaa olla välillä kyllä tosi luotaantyöntäviä.
ARVOSTAN: Taas ihmisiä, jotka ottavat muut huomioon ja jotka on semmosia tosi avoimia. Myös jos on mielipiteitä asioista.
ODOTAN VUODELTA RUOTSISSA: Uusia kokemuksia, uusia kavereita, kielitaitoa, itseluottamusta, rohkeutta ja parempaa suuntavaistoa :DDD Ja muutenkin semmosta et tajuu oikeesti että pikkujutut on oikeesti pieniä. Vaikeeta selittää! Lista on kumminkin iha liian pitkä.
OLEN: huumorintajuinen, helposti asioista innostuva ja niihin kyllästyvä, eläin -ja lapsirakas, välillä ihmisiin liian helposti ärsyyntyvä, empaattinen, liian stressaava, suklaariippuvainen, onnellinen kaikista ihanista ystävistä jota mulla on sekä perheestäni, love you guys <3

Siinä on meijä pikku vauvat ♥
En tiiä mitä mieltä ite ootte, mut musta marsut on ihania,
vaikka kovin monet ei niistä paljoo tykkää:)
Tää on kyl nyt ihankun joku ystäväkirjan sivu, mutta samapa toi kai on :D Toivottavasti jotain (mielenkiintosta) ees selvis. Onhan se tosi tärkee tieto et mun lempivaatekappale on korkeevyötäröiset sortsit!

4 kommenttia:

  1. ihania kuvia, oot kyllä tosi nätti ja vaikutat tosi kivalta :---) ja sulla oli tuolla tosi samoja juttuja mitä mullaki esim. toi etunimi juttu ku mun eka nimi on rosa ja sit mun kutsumanimi vasta kolmas ! ja mäki harrastan streettiä jajajaja muutenki. tää sun blogis on kyllä jo nyt yks mun lemppareista ku ruotsi vaan on niin ihana nii kiva päästä vielä tällasesta vaihtarinäkökulmasta seurailemaan sun ruotsielämää sit. koska ootkaan lähdössä?:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos tosi paljon, kiva kuulla että oot tykänny!:) Joo, toi nimijuttu on vähä jännä, kaikki aina kysyy siitä. En kyl itekkää oikee tajuu sitä :D
    Oon katellu kanssa sun blogia, ja se on kans tosi hyvä ku oot kirjottanukki semmosia pitkiä tekstejä. Kommentoinki yhtee tosi vanhaa tekstii, en sit tiiä huomasitko :D
    Ja lähen Ruotsiin ehkä joskus elokuun 18.pv paikkeilla ehkäpä? Ku siellä Ruotsissa alkaa koulut oisko ollu 22. vai 23.pv :)

    VastaaPoista

Tuliko jotain mieleen? Tell me about it!